-
Guld Silver samt Lag-brons på JSM
9-10 november avgjordes JSM och USM i Klippan. För Ella, Nora, Vilde och Charlie var det också SM-debut i ungdomsklass. Lucia & Hugo tävlade i juniorklass, 15-17 år. Alla körde igenom sina serier på ett mycket föredömligt sätt, trots nerver och mycket tufft motstånd. Hugo tog sig till final i DMT junior, Synkron junior samt…
-
Hugo silver i DMT i England
Grattis Hugo som varit i England och tävlat med landslaget på DWH cup. Det blev ett silver i DMT !
