• Guld Silver samt Lag-brons på JSM

    9-10 november avgjordes JSM och USM i Klippan. För Ella, Nora, Vilde och Charlie var det också SM-debut i ungdomsklass. Lucia & Hugo tävlade i juniorklass, 15-17 år. Alla körde igenom sina serier på ett mycket föredömligt sätt, trots nerver och mycket tufft motstånd.  Hugo tog sig till final i DMT junior, Synkron junior samt…

    Läs mer

  • Hugo silver i DMT i England

    Grattis Hugo som varit i England och tävlat med landslaget på DWH cup. Det blev ett silver i DMT !

    Läs mer